• Ultimele știri

    luni, 19 decembrie 2016

    Educaţia întunericului. Avertismentul unui cunoscut profesor de bioetică

    Prof. Dr. Pavel Chirilă, profesor de bioetică, vorbeşte despre modul cum s-a încercat, acum ceva ani, introducerea în şcolile din România a unei programe profund imorale, care conţinea „lucruri noi pentru cultura şi ethosul poporului român" şi care reprezentă în continuare o ameninţare pentru şcoala românească.



    În 2002 s-a încercat pentru prima dată introducerea în şcolile din România a unei programe profund imorale şi amorale, care „conţinea lucruri noi pentru cultura şi ethosul poporului român", a precizat Prof. Univ. Dr. Pavel Chirilă, profesor de bioetică şi medicină alternativă, într-o emisiune la NaşulTV.

    Este vorba de o propunere legislativă prin care se dorea introducerea educaţiei sexuale în şcoli pentru copiii cu vârsta începând de la 11 ani, cursurile de acest fel conţinând materiale profund imorale şi inadecvate copiilor. Iniţiativa a fost atunci împiedicată datorită eforturilor unui grup de români, printre care profesorul Pavel Chirilă, care a alcătuit o comisie de specialişti în sociologie, în medicină, în morala creştină şi în pedagogie. Aceştia au realizat un studiu critic de trei ori mai cuprinzător decât textul propunerii legislative.

    Pavel Chirilă a dezvăluit că a primit informaţii că programa fusese adusă la Minister „de către un domn cu cravată şi costum, care nu vorbea bine româneşte, cu rugămintea de a fi implementată".

    „La ora actuală există o luptă acerbă şi eu regret că intelectualii români — Academia Română, elita de profesori, consiliul rectorilor etc. — nu militează ceva mai puternic pe zona aceasta. Este vorba de un proiect diabolic de distrugere a identităţii de gen, aceasta fiind de fapt şi baza antropologiei creştine. Se ajunge la situaţia în care omul să nu mai ştie cine este. În momentul în care identitatea de gen se relativizează sau slăbeşte până la dispariţie, cu acel om poţi să faci ce vrei", a avertizat profesorul Pavel Chirilă.

    În materialul audio puteţi afla ce conţinea mai exact propunerea legislativă din 2002 şi care au fost consecinţele acceptării şi implementării unei astfel de programe în învăţământul mai multor ţări din Europa care sunt cele mai dezvoltate economic.

    Audio aici: ro.sputnik.md

    Politică

    România

    Urmăriți-ne pe Google+

    Urmăriți-ne pe Twitter!

    Urmăriți-ne pe Youtube!