• Ultimele știri

    luni, 21 noiembrie 2016

    Dezvăluiri despre cum Victor Ponta a SABOTAT construcția de autostrăzi pentru a avea bani de „POMENI electorale”

    Catalin Drula, fostul consilier pe probleme de infrastructura al lui Dacian Ciolos, dezvaluie cum fosta guvernare condusa de Victor Ponta a impiedicat construirea de noi autostrazi pentru a putea finanta pomenile electorale. Drula a explicat, intr-o intalnire online cu comunitatea Reddit Romania, care a fost impactul PSD asupra infrastructurii din Romania.


    „Venirea PSD in 2012 a fost cam dezastruoasa cu cel putin doua decizii majore cu reverbatii si repercusiuni pina azi:

    1) taierea bugetelor de la foarte multe proiecte in derulare in toamna 2012 pentru a face spatiu fiscal pentru pomeni electorale. Proiecte afectate (printre multe altele): Centura Bucuresti, autostrada Bucuresti-Ploiesti (primii 6 km), autostrada A4 Varianta Ocolire Constanta. Unele din proiecte nu si-au mai revenit ani de zile.

    2) incercarea de a schimba coridoarele europene pentru pariul lui Ponta cu autostrada pe Valea Prahovei. A insemnat cel putin doi ani de aminare pentru Sibiu-Pitesti, legatura critica trans-montana care ar completa coridorul european de la Nadlac la Constanta”, a explicat Drula.

    Intrebat „cat de mare e discrepanta intre promisiunile USL in materie de infrastructura si ce au realizat?”, Drula a explicat cat de „superficial” a actionat guvernarea Ponta.

    „Enorma. Incepind de la declaratia dlui. Ponta din 2012: ‘nu mai candidez in 2016 daca nu e gata Comarnic-Brasov’. Apoi miile de km anuntati de dl. Sova…

    Proiecte blocate, au dus-o pe doamna comisar Cretu pe santierul Sebes-Turda, dar lucrarile incepute in graba si fara actele in regula nu aveau autorizatie de construire, deci practic un santier ilegal – si aveau sa fie suspendate de Inspectoratul de Stat in Constructii si procurori citeva luni mai tirziu.

    Impresia mea e ca oamenii astia au avut niste ambitii prostesti (asta cu schimbatul de coridoare), au fost foarte superficiali (mai important e sa taiem repede o panglica, sa anuntam ca am dat drumul la ceva – decit daca proiectul ala e bine facut) si chiar daca or fi vrut, n-au putut. Pentru ca, de-asta sunt sigur si o las aici pentru peste 10-15 ani: fara seriozitate si profesionalism in infrastructura, nu iese. Autostrazile montane nu se fac cu ‘vointa politica’, nu se pune ‘cortul’ – trebuie sa lasi oamenii care stiu – care stiu tehnic sa proiecteze si care stiu sa gestioneze mega-projects”, a detaliat Drula.

    Politică

    România

    Urmăriți-ne pe Google+

    Urmăriți-ne pe Twitter!

    Urmăriți-ne pe Youtube!