• Ultimele știri

    luni, 14 noiembrie 2016

    Alexandra Filimon este tânăra decedată în urma accidentului de la Vâlcele. Ambulanța a ajuns greu la ea din cauza bordurilor montate de CNADNR

    O copilă de 15 ani a murit la Vâlcele; venise din Galați, la bunici. (foto 1). Tânăra, spulberată de o mașină pe trecerea de pietoni, aștepta salvarea, care salvare aștepta și ea la coada de autovehicule formată în trafic. Într-un final, cu tot riscul, șoferul ambulanței a trecut cu autospeciala peste borduri și a luat-o pe contrasens pentru a ajunge la tânăra care se zbătea între viață și moarte pe caldarâm.



    (http://ziarulclujean.ro/foto-alexandra-filimon-este-tanara…/)

    De mai bine de doi ani, primarii localităților de pe E60 sună la București, la sultanii de la CNADNR, și arată că bordurile puse de ei sunt de fapt capcane ale morții. Ce fac cei de la CNADNR? Răspund cam așa: ”Cine ești dumneata de-ți permiți să mă suni?”
    http://www.ziarul21.ro/…/19316-director-la-compania-de-drum…

    Cristian Andrei (foto 2), directorul de siguranță rutieră al CNADNR, cel cu care primărița din Chinteni a purtat discuția, e plătit cu 11.500 de lei/lună (zf.ro) și ar trebui să știe că benzile de circulaţie, în urma bordurării, nu mai au lăţimea prevăzută de lege, respectiv 3,5 m, ci au doar 3 m.

    Azi, la ora 14, oamenii se strâng la locul accidentului, fiecare cu o lumânare în mână, în memoria copilei de 15 ani. Probabil sultanii de la CNADNR n-au nicio remușcare.

    Dă mai departe te rog, la Ministerului Transporturilor - acolo e spațiu de parcare ok și pot parca și dubele de la Procuratură.

    PS: Soluția e ca în 27 noiembrie, așa cum s-a anunțat deja, e să iasă oamenii în stradă în toate localitățile devenite capcane ale morții - altfel sultanii de la București nu se trezesc în veci..

    Dă mai departe...
    #dacianciolos
    #MinisterulTransporturilor

    UPDATE: ca să se înțeleagă bine: ”Bordurile periculoase de pe Bucuresti-Otopeni, inlocuite cu parapete metalice si de beton dupa nenumarate accidente

    In cele din urma, dupa ani in care orice masura de remediere s-a lasat asteptata si dupa inca un accident mortal in zona, CNADNR a decis sa scoata bordurile dintre sensuri si sa monteze parapete metalice si de beton. Intr-o actiune intens mediatizata si in care muncitorii au lucrat si pe timpul noptii, montarea parapetelor pe tronsonul Bucuresti-Baneasa-Otopeni a fost finalizata de curand.

    In tot acest timp, insa, tot pe DN1, aproape de Cluj-Napoca, alti muncitori lucrau la separarea sensurilor de circulatie cu... borduri” Sursa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articol…

    Postarea originală: Sabin Gherman

    Politică

    România

    Urmăriți-ne pe Google+

    Urmăriți-ne pe Twitter!

    Urmăriți-ne pe Youtube!